سودا سفر

  • ۰
  • ۰

 خرید آنلاین میز ناهار خوری

میز ناهار خوری امروزه مکانی برای جمع شدن تمامی افراد خانواده در کنار هم می باشد همچنین علاوه بر این جزء دکوراسیون خانه هایمان می باشد. امروزه تمامی خانه ها میز ناهار خوری را جزء دکوراسیون منزلشان می دانند و استفاده از آن را برای صرف وعده های غذایی لازم می دانند . برای انتخاب و خرید میز ناهار خوری باید به نکاتی توجه کنید.

میز ناهار خوری
میز ناهار خوری

میز نهار خوری را با توجه به شکل و ابعاد آشپزخانه انتخاب کنید، همچنین به تعداد افراد خانواده ، گرد یا مربعی شکل بودن میز هم باید توجه کرد . سطح رویه ی میز های گرد یا بیضی شکل به ازای هر نفر 75 سانتی متر و میزهای مربع به ازای هر نفر 70 سانتی متر می باشد.همچنین محل نشستن صندلی نباید کمتر از 50 سانتی متر باشد به این دلیل که افراد هنگام نشستن روی آن احساس راحتی داشته باشند.

میز های ناهار خوری گرد و مستطیلی شکل انتخابی مناسب برای هر مکانی می باشند . به گونه ای که این گونه میزها در همه جای اتاق می توانند قرار بگیرند. همچنین صحبت کردن دور میزهای گرد راحت تر است و میز های مستطیل شکل برای افرادی زیادی جای بیشتری دارند. علاوه بر این برای میزهای مستطیل شکل می توان صندلی هم اضافه کرد ولی میزهای گرد این قابلیت را ندارند. اسکلت میزهای ناهار خوری معمولا از فلزهایی همچون استیل یا کروم می باشند و سطح روی میز از شیشه هستند. اگر فضای شما برای قرار دادن میز کوچک است می توانید از میزهای ناهار خوری تاشو استفاده کنید.

انواع میز ناهار خوری

میزهای ناهار خوری امروزه در بازارها تنوع بالا و جنس های مختلفی دارند. انواع جنس های میز ناهار خوری شامل: میزهای ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری MDF ، میز ناهار خوری ملامینه ، میز ناهار خوری فلزی می شوند.

میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری
میز ناهار خوری

از پر مصرف ترین و پر طرفدارترین نوع میزهای ناهار خوری میزهای ناهار خوری چوبی می باشد که پایه های میز و صندلی آن از چوب ساخته شده و رویه ی میز از MDF یا HDF می باشد. در بعضی مدل این گونه میزها ، سطح رویه از پایه ها جدا می شود و در برخی دیگر به وسیله ی پیچ و مهره به پایه نصب می شوند و یک سری از میزها بدون هیچ گونه پیچی به پایه متصل هستند که برای جابه جایی بسیار راحت می باشند. توجه به این نکته داشته باشید که میزهای چوبی ممکن است دچار رطوبت گرفتگی شوند البته اگر میزها قرار نیست در آشپرخانه قرار بگیرند جای نگرانی نیست. مزیت این گونه میزهای ناهار خوری عمر و دوام بالای آنها می باشد.

میز ناهار خوری MDF

از دیگر میزهای رایج در بازار میزهای ناهار خوری MDF بوده که تمامی قسمت های آن از سطح و پایه گرفته تا صندلی همگی از جنس MDF می باشند. این میزها هم مانند مدل چوبی در برابر رطوبت مقاوم نبوده که البته اگر از روکش PVC در ساخت آنها استفاده شود می تواند تا حدی این مشکل را حل کند ولی این مدل میزها تنوع چندانی ندارند.

میزناهار خوری ملامینه

در ساخت این میزها از نئوپان با روکش ملامینه استفاده می شود و قیمت این گونه میزها نسبت به MDF ارزانتر و مناسبتر می باشد.

میز ناهار خوری فلزی

این میزهای ناهار خوری پایه های فلزی دارند و معمولا صفحه ی رویه ی آنها از جنس شیشه می باشد که با چسب لیزری به پایه متصل می شوند.این میزها با توجه به مقاوم بودن در مقابل آب در رستوران ها و سالن های غذاخوری بسیار مناسب می باشند.

برای خرید میز ناهار خوری رنگ هایی انتخاب کنید که به راحتی دچار چرک و لک نشوند و همچنین جنس پارچه ی روکش شده ی آن به گونه ای باشد که در صورت کثیف شدن بتوان راحت آن را تمیز کرد. رنگ میز ناهار خوریتان را می توانید متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید. گاهی می توانید میزهای خریداری شده را متناسب با سلیقه و دکور منزلتان رنگ کنید که البته میزهای چوبی این قایلیت را دارا هستند. این گونه میزها دیگر مختص منزل شما می شوند.

برای میزهای ناهار خوری صندلی های مناسب تهیه کنید.

اگر قصد دارید میز و صندلی را جداگانه بخرید ، چند نکته را در نظر بگیرید. اول اینکه اگر می خواهید صندلی های دسته دار بخرید ،توجه داشته باشید که زیر میز به راحتی جا شوند و ارتفاعشان باهم متناسب باشد.همچنین صندلی انتخاب کنید تا هنگام نشستن روی آنها کوتاه یا بلند نباشد و پاهای شما در حالت عادی به زمین برسد.

قیمت و هزینه ی هر کدام از میزهای ناهار خوری بستگی به عوامل مختلفی نظیر جنس ، شکل ، اندازه و رنگ و طرحشان دارد که معمولا میزهای که ظرافت بیشتری در ساخت آنها به کار رفته گرانتر می باشند ولی شما با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توانید میز ناهار خوری مناسبی را انتخاب و خریداری نمائید.

علاوه بر تمامی موارد بالا شما عزیزان می توانید شکل ، طرح و رنگ و جنس میز ناهار خوری را خودتان انتخاب کرده و به متخصص این کار سفارش دهید که این کار ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا ساخته شود.همچنین می توانید جهت جلوگیری از هدر رفتن وقت و زمان و حذف واسطه از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید که در این صورت می توانید با شماره های درج شده در آگهی فروشگاه یا پیچ شخصی فروشگاه تماس گرفته و از آنها راهنمایی بگیرید. راه دیگر خرید میز ناهار خوری از طریق نمایشگاه های مبلمان و میز ناهار خوری می باشد که شما به همراه خانواده می توانید به این نمایشگاه ها رفته و اجناس را از نزدیک مشاهده کنید و در صورت انتخاب و خرید بعد از پرداخت هزینه محصول را درب منزلتان تحویل بگیرید.با حذف واسطه می توانید میزناهار خوری ارزان و مناسب خریداری کنید.

 

خرید آنلاین میز نهار خوری

برای خرید آنلاین میز نهار خوری کافیست به صفحه فروشگاهی ما مراجعه کرده یا با شماره ی 000000 تماس بگیرید.

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • رضا hashemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی